[ LUGOS ] Out of memory

Andrej Komelj andrej.komelj na guest.arnes.si
Čet Avg 26 00:58:37 CEST 1999

> :)) pri meni
> MaxClients 256
> ja ce mas cez 2000 obistkov dnevno.....

"Malce" pa vseeno pretiravas z 256 klienti za 2000 obiskov. Recimo, da se
ti 2000 obiskov zvrsti v samo osmih urah. To potem se vedno znese v
povprecju en obisk na 15 sekund. Ce vsak klient k sebi podatke prenasa
neprestano pet minut (pazi, brez reconnecta -- ze vsaka slikica zahteva en
reconnect), dobis v petih minutah se vedno najvec 20 hkratnih povezav.
DVAJSET, clovek, ne pa 200! Da o tem, da je redko kdo nepretrgoma povezan
dlje kot pol minute, sploh ne govorim. THINK!

Je kje kaksen prostovljec, ki me vzame na dom... V dveh dnevih mu sistem
sfriziram do te mere, da bo namesto 128 Mb spomina potreboval samo 64 Mb
-- ostalih 64 Mb pa mi lahko podari v zahvalo. Pa se 64 Mb je za normalno
delo vec kot prevec -- trenutno mi sistem zre 8 Mb (brez X-ov, seveda).
Odzivnost je zaradi kupa daemonov v inetd.conf malce slabsa, a se vedno
veliko boljsa kot na KeepAlive sistemu z 256 httpd strezniki, kjer se
morajo procesi non-stop odlagati na swap.

--
Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist