[ LUGOS ] Window Maker

Matej Zerovnik levak na lbox.zig.si
Čet Avg 5 09:44:45 CEST 1999

Ja ukin se tko da kliknes na rob docka z desno tipko in selektas kill...
pol das YES.. potem pa primes dock z levo tipko in ga neses v spodnji levi
konec in spustis in ni ga ves;]

Nov dock pa dodas da pozenes dock... potem se ti pa v spodnjem levem kotu
pokaze dock in ga primes z levo tipok in neses v desni kot..... kjer ga
spustis... potem samo se klikn z desno tipko pa select properties... pa
oznac start when windowmaker run.. al neki tazga... pol pa samo se
resetirej..;] upam da bo pomagalo

          LeVaK Alias Matej Zerovnik, Kuraltova 8/a 4208 Sencur
                   Tel #: +386 064 415 - 220/221/222
         E-mail: levak na lbox.zig.si matej.zerovnik na guest.arnes.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist