[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_Naši_znaki_v_konzoli

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sre Avg 25 00:14:22 CEST 1999

Yo!

On Tue, 24 Aug 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Meni je pomagalo da sem tale ukaz prekopiral v /etc/profile in tako deluje
> takoj ko se user logira, če pa imaš šumnike v username-ih, pa bi jih rad videl
> ko se logiraš, pa ta ukaz dodaj v neko boot skripto.
> <ukaz>
> echo -e -n "\\033(K" > /dev/console
> </ukaz>

Drugič najprej v celoti preberi mail na katerega odgovarjaš! Evo,
citiral bom odlomek iz mojega sporočila: "Če dam zadevo recimo v
/etc/profile pa moram spremeniti mode na /dev/console na 666 kar pa mi ni
ravno všeč."

Torej, iščem rešitve, ki jih sam še ne poznam! To kar si napisal, mi že
prej ni pomagalo in mi verjetno tudi zdaj ne bo :)

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist