[ LUGOS ] Linux & Stollman ISDN adapter

Zlatko Rek zlatko.rek na fs.uni-lj.si
Čet Avg 5 09:16:46 CEST 1999

> Pred časom sem na tej listi spraševal o ISDN adapterju (Stollman TA+PP2)
> iz paketa ISDN 2000. Sedaj ga imam, vendar, ko ga uporabljam z Linuxom,
> nastopijo težave. Pod Win98 dela brez vsakršnih problemov, tako, da je z
> hardware-om najbrž vse vredu.

Očitno ni. Ko sem ga priključil na notebooka, je potekal prenos paketov v
obe smeri brez problemov. Spomnil sem se, da sem imel podobne težave, ko
sem skušal povezati PC in notebook s PPP preko serijskega kabla. Takrat
sem mislil, da sem slabo naredil kabel, pa sem šel raje kupit mrežno
kartico. ;-)

Ali obstaja kakšen program za diagnostiko serijskih portov? V mojem primeru
sta porta na osnovni plošči (@$&# Intel!)

Lep pozdrav.
                Zlatko

PS: Le kako Win98 uspe dobro delati na pokvarjenem hardware-u?!

Dodatne informacije o seznamu Starilist