[ LUGOS ] serial porti

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Tor Avg 24 23:59:30 CEST 1999

> Ne vem sicer, kaj naredi &F1, sem pa preprican, da je S10=30 izzivanje.
> Kolikor se spomnim, je po (ne vem katerem standardu) podatkih
> v Anarhisticni bukvici najkrajsi _sigurno_ podprt pisk, ki ga mora
> centrala prepoznati kot kos klicne stevilke, 50ms.
> Zato je, ce hoces zadevo izvesti pravilno, init string
> AT &F1 X3 S10=50.

ja superca ... jst tega init stringa niti nimam kam poslat ? em, kako naj
sploh naredim napravo /dev/ttyS00 ? pa ttyS01 če vklopim še kak port ...
dela pa itak nič ne :) pa mislim, da tle nimajo kabli prav nič zram ...
torej, konkretno vprašanje ... kako narediti te device ?

Brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist