[ LUGOS ] Problemi v RH6 - No route to host

Andraz Sraka andraz.sraka na guest.arnes.si
Pon Avg 2 00:04:29 CEST 1999

Rok Papez wrote:

> Najbrz nisi prav nastavil poti. Ker nisem preprok niti vedezevalec in tudi
> moji starsi niso romskega porekla ti brez nadaljnih podatkov o
> topologiji/nastavitvi tvoje mreze ne morem pomagati.

Ok posamezne datoteke zgledajo takole:
/etc/host.conf
order hosts, bind
multi on

/etc/resolv.conf
domain arnes.si
nameserver 193.2.1.66
nameserver 193.2.1.72

na internet se povezem s pomocjo ifup skripte, ki vzpostavi ppp interface
(poklice na internet). Linijo pa spustim z ifdown skripto. Normalno se povezem
na internet; v /var/log/messages ni nic cudnih zadevscin, vse se poveze tako
kot v RH 5.2, samo da Netscape javlja TCP Error : No route to host , isto se
dogaja s FTP programom. Vendar pa mi irc dela, kar je pa cudno ?!

thx

pozdrav,
 Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist