[ LUGOS ] mysql & php problem

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Avg 10 22:21:00 CEST 1999

> Imam RH 6.0, apacha 1.3.6 , na sistem sem nalozil php 3.0.12 in 3.0.9 ter
> mysql MySQL-3.22.25-1.i386.rpm.
> Kolikor sem ugotovil nimam tukaj verzijsekga problema, ampak neki problem,
> ker se mysql ne more povezat z php-jem

... ceprav imata .8 in .9 dejansko probleme; naredili so neko pizdarijo
pri dolzini enega od stringov, aktualni pri povezavi, in to potem
popravili sele v desetki. najprej poglej, ali delas z .9 ali z .12. nekje
poklici phpinfo() in poglej, kaj ti pove.

> Fatal error: Call to unsupported or undefined function mysql_die() in
> lib.inc.php3 on line 99

mysql_die() se tudi meni ne zdi, da bi obstajala (?)

Dodatne informacije o seznamu Starilist