[ LUGOS ] IRIX

andrej.kositer na slon.net andrej.kositer na slon.net
Ned Avg 15 22:21:48 CEST 1999

On Sun, 15 Aug 1999, Joze Sveticic wrote:

> Nekje sem bral da bo SG, ki se je prestrukturiral, dal IRIXov filesystem
> na razpolago vsem (=free)... je v tem kaj resnice?

http://www.news.com/News/Item/0,4,36807,00.html?st.ne.fd.tohhed.ni

Naceloma bo GPL, in po mnenju nekaterih predstavlja tehnicno izvrsten
izdelek, zato gre pricakovati, da lahko postane sirse uporabljan FS na
Linuxu, predvsem ker nekateri jokajo da pogresajo "journaling".

lp

Andrej

Agenda - SloN network                       Slovenija, Europe
Gosposvetska 84, SI 2000 Maribor            tel# +386 62 229 77 40
http://www.agenda.si                        fax# +386 62 22 63 64