[ LUGOS ] slack in NAT

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Avg 19 21:19:15 CEST 1999

On Thu, 19 Aug 1999, Branko F. Gračner wrote:

> zadeva fino dela tud na linuxu .... rabiš pa ipfilter 3.3.1, ki podpira
> svašta stvari. zadeve so portane iz bsd sistemov ... 3.3.1 vsebuje tudi nove
> internet proxy serverje, ki podpirajo aktivni ftp (ja prej to ni delal ne),
> aktivni real audio, pa še neke zadeve ... skratka zlo uporabno ...
>
> še url...
>
> http://cheops.anu.edu.au/~avalon/ip-filter.html
Najlepsa hvala,Branko! To sicer nima veze z tem,kaj sem jaz
povpraseval(ali pa je jaz ne vidim:>) ),like,vseeno hvala,Bom ta ULR
pogledal,in sprobal se to.Like,mi je pa tisti problemblem zgoraj ze
uspolo resiti.Na tisti strani,na kateri se da ipnatadm util DL-jat,lepo
pise,da vse to nima nic z uradno distribucijo kernela,in da je v helpu
naveden napacen podatek(bom se dal prebicati,ker povrsno
prebiram dokumentacijo :>) ).No,kernel sem potem patchal
z tistim patchom,recompile,reboot.Zadeva pa sicer ne dela dobro(ping dobim
kar od vsake IP adrese nazaj tudi takih,ki jih ni !?!?),ampak upam,da sem
se jaz kje zmotil,ker naj bi po svetu ze kr dosti folka to prakticno
uporabljalo.

Za Slackware pa bi se vedno lepo prosil nekoga,da mi ga zapece!:>)

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK