[ LUGOS ] Blocking

Damir Cifer damir.cifer na kiss.uni-lj.si
Pon Avg 30 02:52:55 CEST 1999

Hi!

> Redno se mi dogaja da mi mashina blokne brez razloga, zelo pogosto. Nisem nic
> spreminjal, in tudi ni nobenih hardware konliktov(io,irq), Ko steknet se ustavi
> tudi ura. Nimam pojma kaj bi lahko bilo. Sistem je Mandrake 6.0 na c333a.

Zelo zanimivo :) Tudi sam opazam da v zadnjem casu kar pogosto masina 3aQzmrzne do FUBARa... Kateri kernel uporabljaš? Se ti to dogaja le ko imaš pognane tudi X-e? Kateri X server uporabljaš? Kako imaš preveden kernel (monolitno ali modularno; če slednje - katere module uporabljaš?). Katero grafično kartico imaš? (poleg mene ima podoben problem še en prijatelj ... poleg modula ne.o najina računalnika druži le še dejstvo, da je v obeh ATIjeva grafična kartica... pri njemu RageII+, pri meni Rage 128). Pri meni je zadeva nekako taka... Frizne ob čisto naključnih časih, tudi ob minimalni obremenitvi CPU-ja, včasih ko so X-i pognani, včasih tudi le če delam le v konzoli. Kernel je sicer modularen, vendar je modulov le nekaj ... recimo ppp, ne (pač ne rabim vedno mrežne :)) ter es1371 (zvočna). Kernela pri katerih se mi to dogaja sta 2.2.11 in 2.2.12. Nekako ne more biti noben exploit ker se mi dogaja tudi če nisem povezan na net. Drugače je mašina Celeron 266 overclockan na 412, plata ima BX chipset in to je to :). Poizkusil sem vse česar sem se spomnil, pa še vedno ni efekta. Odklopil sem starejši disk, ker sem sumil, da bi znal freezati sistem (je pač malo že v letih pa se včasih ne zna zaspinnati :)). Izklopil sem DMA transferje za preostali disk (/dev/hda) pa še vedno isto. Naj omenim, da mi mašina pod bolj heretičnimi operacijskimi sistemi igra kot urica :). Ima kdo kako idejo? [ne, hardware je 100% v redu, problem mora biti softverske narave].

Cya
--
Loves comes and goes, lasagna is forever.
Garfield

Dodatne informacije o seznamu Starilist