[ LUGOS ] hdparm + disk spindown

Matic tic-tac na geocities.com
Sob Avg 7 14:15:40 CEST 1999

Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Pozdrav!
>
> Poskušal sem si naštimati disk spindown, kot to naredijo windoozi, pa se mi
> disk na noben nači ne downspina, naštimal sem ga na hdparm -s (s časom, ter z
> vendor default), pa se mi sam od sebe nikoli ne downspina, ker vedno nekaj piše
> po disku, uspe mi le z hdparm -Y, kar pa nebi non stop delal na roko ;)
> Zanima me kaj naj naredim, da se mi bo avtomatsko downspinal disk, kako
> ugotovim kateri procesi mi pišejo po disku...

 1.Spindown time je IMHO najbolje napisat kar v rc.local. Npr.
/sbin/hdparm -S 240 /dev/hda (kar bi dalo disk hda po 20 minutah
neaktivnosti v stand-by mode).
 2.Mislim da ti bo pomagal programcek fuser.

lp,
Matic
--
All I want is a warm bed and a kind word and unlimited power
                -- Ashleigh Brilliant

Dodatne informacije o seznamu Starilist