[ LUGOS ] Sponzorski denar od PRONet-a za LUGOS

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Sre Avg 25 23:26:52 CEST 1999

Rok Papež piše:

> Prav vesel bom tvojega mnenja na Cetrtkovem INFOS sestanku :)
> kjer bomo debatirali tudi o tem. Ce te ne bo potem pac nihce ne
> bo slisal tvojega mnenja (in v tem primeru te bom moral prositi
> da ne komentiras zadev post-festum).

Zelo verjetno se tega sestanka ne bom mogel udeležiti - načrte za
ta dan sem imel že prej.  :-(  Torej moram pohiteti s komentarji.

Gašper Fele - Žorž piše:

> Kaj, ko bi lepo pustili vse pogovore o denarju pri strani -
> ce bo kdo denar kradel, naj kar ga. Itak ni clanarine.

To, da ni članarine, še ne pomeni, da lahko z denarjem delamo
lahkomiselno.  Kolikor je videti, je šlo v primeru "nakazila"
ProNeta za rokovanje z denarjem "po domače" in na zaupanje.
Ali imamo zagotovila, da v primeru nakazil za Infos to ne bo
tako?

Ker so z denarjem sami problemi, je mnogo bolje, da MED SEBOJ
(tj. znotraj društva) nimamo nobenih plačil, sejnin, dnevnic in
kar je še takšne navlake.

Primer možnega razmišljanja: zakaj bi morala oseba X pokasirati
x SIT zato, da bo na Infosu predstavila sistem Z, ki ga je
oseba Y napisala ali poslovenila zastonj?  Stvar se nam ne zdi
tako čudna, če je Z=Linux in Y=Linus, če pa je Y=Marko in
Z=slovenski KDE, se pa že začenjam spraševati ali je društveni
denar res smotrno porabljen.

Ne bi bilo morda celo upravičeno PRIČAKOVATI, da bodo ljudje tudi
za promocijo Linuxa (če že ne za njegov razvoj ali lokalizacijo)
naredili kaj zastonj, denar pa raje skupaj porabili za cenejše
majčke s pingvinom ali skupne nakupe knjig in CD-jev ali boljše
strežnike za RAZVOJNE (beri: programerske) projekte, s katerimi
se trenutno še sploh ne moremo pohvaliti?

> Ce bo kaksen denar po poravnavi stroskov ostal, naj se shrani.
> Ce ne drugega lahko potem z njim kdo nabavi kisto, ki jo lahko
> v kaksni promocijski akciji Lugos podari komu, ki PCja nima, pa
> ga rabi.

Imaš v mislih kakšen konkreten naslov za tovrstne dobrodelne namene?
Vsekakor bi prišli še v Nedeljca.  :-)
--
	Pozdrav,
	  Roman