[ LUGOS ] slack in NAT

tJaZy rachek na kibla.org
Čet Avg 19 19:38:11 CEST 1999

yo yo! imam 2 vprasanji

1.) a bi mi kdo zapeko tazadnji slackware(ce se ne motim,je to 4.0) na
CD? Recimo,dogovorimo se,da placam 1000 SIT,da mi na svoj CD zapece nekdo,
pa se dobiva nekje v centru Ljubljane,pa na kavo(ali pivo:>))) ) povabim.
Lahko pa tudi po posti. Pa ne kake distribucijske vojne spet!

2.) Malo pozno,ampak vendarle,sem si potegnil dol kernel 2.2.11. Nekje sem
ze pred parimi mesci zasledil,da linux kernel developerji delajo na tem,da
bi NAT(Network Address Translation) podprli.Pa sem ga v networking options
zasledil,pogledal help,obiskal spletno stran,ki je nam noter
navedena, odsel k sefu po rezervni hub,si postavil playground,DL-jal
ipnatadm utility,ampak jajca ne delajo.V /proc/net/ bi moral ostajati file
ali sub-dir "ip_nat",pa ga zal ni,in ipnatadm javi:
ipnatadm: setsockopt failed: Protocol not available
Kernel je ustrezno skompajlan.Je ze kdo med vami slucajno to stvar
preiskusil?No,sicer ne gori voda,vem,postavim naj si masq,ampak tega ze
znam skonfigurirat.Ce slucajno je kdo to usposobil,bi ga(jih) lepo
prosil,da svoje izkusnje in spoznanja deli z mano.Moram pa tudi
priznati,da se nisem povsem izcrpal vseh moznosti.

P.S.:[indy] iz Crnomlja,hvala za RH 6.0 . Upam,da si denar ze dobil po
posti,in da je vse O.K.!

P.P.S.: v kernelu 2.2.11(ali pa celo ze 10) je podprt IBM PCI Token Ring
adapter.Ze (celo ?!?) tretji TR adaper.RoooX!!!(Danci,tvojih zlobnih
pripomb pa ne bom uposteval:>)) )

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK