[ LUGOS ] rpm ? wtf ?

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Ned Avg 1 22:49:10 CEST 1999

danes sem se spravil dajat gor rpm na moj slack sistem. namestil sem vse
libe, ki jih potrebuje, da ga lahko sploh človk skompajla. potem, make, se
je vredu skompajlu, potem pa make install... in guess what ? naekrat zadeva
obstoji, pa ne gre več naprej... bil sem na ttyp0 in na ttyp1 .... ker je 0
zmrznal, sem šel na 1, pa probu izvesti top, da bi videl, kaj se dogaja, pa
mi reče, command not found ... hm, wtf, pa rečem ls /. in na / ni blo enega
samega fajla... rebootam mašino, kernel se dvigne, potem pa, ko bi moral
mountat /, mi pljune ven: kernel panic: unable to mount root fs on 03:01

hm ? kaj se to pravi ?  da če človek neki iz rpm.org sajta potegne dol,
proba namestit, pa mu sistem usuje ? hm, bad, bad, bad. kakšna pomoč ?
mašina nima ne cdroma, ne disketarja. help ! :)

Brane

Branko F. Gračner
<Branko na edico.si> www.edico.si
PGP Enc. Key: finger branko na edico.si