[ LUGOS ] Re: [_LUGOS_]_HUB_in_100mbps_Mrežna

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Avg 7 09:53:54 CEST 1999

On Fri, Aug 06, 1999 at 07:21:07PM +0200, Bojan Pogacar wrote:
> Zdravo,
>
> Imam 3com 905B (100mbps) mrežno kartico, ki je povezana na 10mbps HUB. V tem načinu je prenos samo okoli 0.5mbps. Če povežem to mrežno na drugo 100mbps mrežno, je prenos normalen okoli 30-40mbps .
>
> Ali se da dopovedati mrežni, da deluje samo v 10mbps načinu, čeprav je 100mbps. Te težave imam namreč samo pod linuxom, pod winsi je vse ok

Seveda se ji da dopovedat...ceprav dvomim, da tega ze sama ni zaznala.

Poglej si Configure.help...tam ti vse pise kaj moras povedati ob bootu.
Aja...to je datoteka od kernela...
/usr/src/linux/Documentation/Configure.help, vsaj zdi se mi. Cene poglej
pa v source od driverja.

Borut
borut.mrak na ijs.si
Jesus died for your sins.  Make it worth his time.

Dodatne informacije o seznamu Starilist