[ LUGOS ] I/O error

Alex Mihicinac Alex.Mihicinac na uni-lj.si
Pet Avg 13 10:26:35 CEST 1999

Zivjo,

prevedel sem kernel 2.2.11 in kasneje se je z njim masina tudi uspesno
postavila. Po cca. pol ure pa sem opazil, da mi za vecino datotek na
diskovju javlja I/O error. Npr ls / mi izpise tole

% ls /
/bin/ls: /lost+found: I/O error
/bin/ls: /mnt: I/O error
/bin/ls: /boot: I/O error
/bin/ls: /bzImage.222: I/O error
/bin/ls: /bzImage.223: I/O error
bin/          bzImage.2211  bzImage.226   bzImage.229   dev/
home/         proc/         sbin/         tmp/          var/
bzImage.2210  bzImage.225   bzImage.227   cdrom/        etc/          lib/
root/         shlib/        usr/
%

Enako velja za /bin, /sbin direktorij, tako da mi zdaj ne dela skoraj nic.
Kako zadevo odpravit, oz. kje iskati vzrok?

lp,

alex

p.s. uporabljam slackware 4.0

Dodatne informacije o seznamu Starilist