[ LUGOS ] RH6 distribucija - RPM paketi

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Pet Avg 6 18:07:43 CEST 1999

On Fri, 06 Aug 1999, Ales Casar wrote:

> .tgz pristop ima res svoje dobre strani, ki jih nima noben drug. Ampak ima
> ttudi dolocene slabe strani. Kaj pa ce bi raje uporabljal .deb pakete (in
> najbolj to na Debianu)? Mislim, da imajo cisto vse kar .rpm, se dolocene
> stvari vec in zanesljivo nimajo nekaterih .rpm problemov.

Debilian se mi je zagravzal do te mere da je letel z zdrobljenim (ne
zlomljenim ampak zdrobljenim) cdjem v kos za smeti. Pri namestitvi mi je
namrec tako tezil da moram nastaviti vsak paket posebej da sem izgubil zivce ;).
Ko bi vsaj imeli standardno da recimo crka "q" pomeni da bos paket pozneje
nastvil, ne za vsak paket moras posebej prebrati katero crko moras pritisniti
za quit. :}.

Debiana se vsaj 3 leta ne bom niti pogledal (ali pac dokler ne slisim da so
to postimali).

> Meni se na Debianu se ni zgodilo kaj takega niti kaj izmed ostalih groznih
> stvari, ki ste jih opisovali v tem threadu.

No preberi prejsnji odstavek.. zgodilo se mi je se nekaj groznejsega :p, in to
samo zato ker sem kot newbie hotel namestiti en kup paketov hkrati.

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist