[ LUGOS ] shell procesi

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Avg 30 00:23:48 CEST 1999

Yo!

On Sun, 29 Aug 1999, Vlado Brajer wrote:

> Za kero distribucijo naj bi tale /etc/limits deloval..?
> Na Mandrake 6.0 ne dela spljoh....
> V /etc/security/ obstaja limits.conf, ki naj bi počela podobne stvari ampak
> je format čist drugačn, baje pa tudi ne dela kot je omenil Branko.
> Kaka alternativa ?

Jah kot sem že rekel je zadeva po defaultu v /etc/limits datoteki, če pa v
določeni distribuciji to iz neznanih vzrokov prestavijo ne vem kam je pa
to problem te določene distribucije in bi moralo biti to omenjeno kje v
kakšnem HOWTO dokumentu te distribucije (ne v splošnem HOWTO dokumentu).

Ena varianta je z ulimit, ki ga daš pac v /etc/profile recimo in mu z if
stavkom poveš za katiro skupino naj to velja...

Alternativa je vedno da prebereš čim več!

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist