[ LUGOS ] Login problemz

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Tor Avg 10 08:14:11 CEST 1999

Tadej Slemc wrote:

> Hail
>
> Kar naenkrat mi ga je nekj zacela srat maschina. Ce naredim novega userja,
> se pod nobenim pogojem ne morem logirati z njim. Pac mi napise 'loggin
> incorrect'. Kao da je passwd napachen. Lahko se logiram l z userji, ki sem
> jih dodal ze kar pred nekaj casa.

Disi na to, da je /etc/passwd oziroma /etc/passwd in /etc/shadow okvarjena od
enega mesta naprej. Userji do mesta napake se lahko logirajo, naprej pa ne.
Userje dodajas na konec in se potemtakem ne morejo logirati.

Okvara avtorizacijskih datotek je zelo *redka*. Mogoce je poskusil kdo vdreti
(ali je celo vdrl) v racunalnik. Preveri ti dve datoteki, predvsem format.
Poskusi se logirati sistematicno z vsemi username-i, od kod naprej se pojavlja
napaka.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist