[ LUGOS ] telnet access restriction

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Sob Avg 28 03:14:14 CEST 1999

Zivjo

Bojan Pogacar wrote:

> Re,
>
> Zanima me, ali je mogoče omejit nekomu, ki ima na strežniku shell acc, da se
> nanj lahko logira iz točno določenega IPja??
>
> Bojan

Kolikor je meni znano se ne da kontrolirati vsakega posameznika posebej, lahko pa
kontroliras, kateri IP-ji imajo do tebe dostop in kaksen in kateri ga nimajo.

To lahko naredis s firewall-om, lahko pa z /etc/hosts.allow in /etc/hosts.deny.

Kar se firewall-a tice se ga po mojem ze splaca postavit, ce si na kabelskem omrezju. Za
drugi nacin se bos moral pa sam odlociti.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist