[ LUGOS ] net traffic

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Sre Avg 25 21:26:59 CEST 1999

Ziga Huskic wrote:

> zadva imenovana sniffit ima ko se mal potrudis z njo celo ncurses interface ce
> hoces ce pa noces pa ne ... ja smao mal je problem ce kompilas z glibc2 baje ja
> ja smao ce mas glibc2 as baje celo za x-e interface kar je pa sicer oh in sploh
> zlocin za spodobn sniffer ... samo z libc5ko pa zadeva kompila in laufa in tece
> insekej cist lepo ... aja za intalacijo tega e treba met mal eticen osnove al
> dovoljenje od legalnega roota pride ttu prov...
>
> ce bi pa rad kej bl naprednega bi pa priporosu ADMjev sniffer smao nazalost
> [...]
Ci so zaj fsi razmili teva dva odstavka, te san ges rimpapa, kak bi moj
strijc Dzouzi pravo. Pa ka rejsan vec niksi boug ne vej fajn po domace
gucati, ka bi ga lejko fsi fajn razmili? Vej ges tuj lejko po svoje
mlatin, pa se vejkse moznosti man, ka bi me cim menje lidij razmilo.

V enem stavku: Dajte pisati razumljivo v (pravilni) Slovenscini, sicer
se vam bom pridruzil in dvomim, da boste tega veseli.
Jaz te razlage namrec sploh ne razumem.

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz