[ LUGOS ] knjiznice libc5/glibc2

Andraz Hvalica Andraz.Hvalica na amis.net
Pet Avg 6 16:12:50 CEST 1999

Zivjo!

> Tudi ce glibc2 instaliras kot primarno knjiznico, se stare knjiznice
> ne povozijo, ampak se ohranijo zaradi programov, ki jih (se) rabijo.
> Povozijo se edino staticne (*.a) verzije knjiznic.
> Da pa bi dobil pravilno prevedene glibc2 programe, moras uporabiti
> glibc2 linker oz. /lib/ld-linux.so.2. Edino kar se povozi ob
> instalaciji glibc2 kot primarne knjiznice, je direktorij /usr/include,
> poleg tega pa dobis se nekaj ukazov v /usr/bin in /usr/sbin ter
> nekaj drugih stvari, ampak se ne povozi, ce nimas glibc2 sistema.

Hvala, bom poskusil urediti vse skupaj.

> Ti si instaliral kot sekundarno knjiznico in se ne bi smelo nic
> povoziti.

Sem mislil tudi sam. :) Samo zakaj se pri ldd ime-programa libc.so.5 ne najde? :-|

Omenjas egcs - jaz sem vse skupaj prevedel z gccjem. Sklepam vsaj, egcs nisem posebej nikjer zahteval...

Glede glib/gtk+ pa tole: tisto so ze prevedene knjiznice od Slackwarea 4. Sem pa jih enkrat tudi odstranil, prevedel glib 1.2.3, dal make check, vseh 13 testov se je pravilno izvedlo, po make install sem dal ldconfig,... no, gtk+ pa s temi glib knjiznicami ni bil zadovoljen. Ce sem
jih instaliral v /usr/lib jih je vsaj nasel (pa med prevajanjem vrnil napako), ce pa sem glib dal v /usr/local/lib pa configure skript od gtk+-a glib knjiznic sploh ni nasel, ceprav je /usr/local/lib v prvi vrstici ld.so.conf, pa tudi glib-config --version je izpisal 1.2.3.

Cudno, precudno. :-)

Spletni pozdrav,

                Andraz

Dodatne informacije o seznamu Starilist