[ LUGOS ] Tezave s hitrostjo

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Avg 22 17:05:51 CEST 1999

Yo!

On Sun, 22 Aug 1999, Mitja [iso-8859-2] ©epetavc wrote:

> Povezava na Internet - Siol, se izvede usepsno. Inet dela normalno kar
> se tice ip in dns naslovov, problem pa je ker je grozno pocasna
> povezava, najvec 250bps z 28.800 modemom.
> Prosim ce mi lahko odgovorite ce se da to kako nastaviti da bo to malo
> bol solidno delalo.

Najprej pozeni pppd in chat z debug opcijo ter sproti glej log kaj dogaja.

Za SiLO bi mogoce pomagalo ce das v /etc/ppp/options mru in mtu 1500,
lahko tudi tisto varianto 700 pa se nekaj (ki pa se pri meni sploh ni
obnesla). Ceprav je mru/mtu 1500 default, ce tega ne vpises v options,
ti s SiLO-ve strani vsili nek cuden mru/mtu (vsaj meni ga je).

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist