[ LUGOS ] ssh & fetchmail ?

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Ned Avg 22 13:42:21 CEST 1999

Pozdravljeni!

Rad bi implementiral uporabo fetchmaila preko ssh-ja. Star je delno opisana v
fetchmailovem man page-u, vendar ta varianta deluje le v interaktivni verziji,
jaz pa bi potreboval nekaj, kar bi delovalo tudi v ti. batch-mode-u. Se pravi
zanima me kako bi preko ssh-ja izvršil ukaz na remote mašini ne da bi mi bilo
treba vpisovati kaka gesla, temveč da bi lahko le izvršil ukaz, geslo pa bi
bilo lahko kje zapisano.
Zanima me tudi kje bi se dalo dobiti kako stvar, ki bi podpirala APOP? Mislim
na server, ne klient :)

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist