[ LUGOS ] kernel 2.2.11

Jakec jaka.svajger na kiss.uni-lj.si
Ned Avg 22 13:10:16 CEST 1999

Ziv,

skompajlal sem kernel 2.2.11 vendar ga ne morem
zbutat, javi: error, no input data - system halted.
Je ze kdo imel podobne izkusnje?

Zanima me tudi katere datoteke so potrebne,
da se kernel boota. Pri RedHat linuxu za alpho bootas
samo vmlinux.gz, pri intel verziji pa hoce se
System.map in nevem kaj se vse. Na disku
imam win95, winNT ter Linux. Lilo bootam
z diskete, ta pa potem boota kernel z diska v direktoriju
hda?/boot. Zanima me kaj je potrebno imeti
v hda?/boot (nikoli ne uporabljam modulov).

mogoci bi bil o tem dovolj samo kak HOWTO, ki ga jaz ne
najdem.

hvala

jaka

Dodatne informacije o seznamu Starilist