[ LUGOS ] DIY

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Tor Avg 3 22:37:50 CEST 1999

> veliki. Ce bi bilo dovolj interesentov (recimo 5+), lahko pocaram vezje,
> ki bi se priklopilo na par LEDic UPSa in bi to stanje/spremembe posiljal=

A bi lahko nekdo pri=E8aral stvar (ISA kartica), ki bi mi sinhronizirala
uro v ra=E8unalniku z nekaj bolj natan=E8nim (atomska ura, gps oz.
"whatever je =BEe tista stvar v reklami v Monitorju") ?

PS: HO=C8EM strojno re=B9itev in jo tudi pla=E8am (=E8e je treba :>)
- - -
Microsoft does have a Year 2000 problem. We're it.

> all the standard disclaimers apply <
Line noise provided by Telekom Slovenia - a remarkable bunch of idiots.

Dodatne informacije o seznamu Starilist