[ LUGOS ] serial porti

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Tor Avg 24 18:06:39 CEST 1999

>To, da irqja ni, je cudno... A echo ata > /dev/ttyS00 povzroci
>tisto neznosno cviljenje? Ce ne, potem port vsekakor ne deluje.
nobenega

največja scena je, da sploh nimam pojma od kod ta ttyS00 ?! mislim ... v
/dev imam samo naprave od ttyS0-ttyS3 ... kar je koliko toliko normalno.
torej, /dev/ttyS00 sploh ne obstaja....
bo treba kakšen append v lilo dat ?  to se mi res ne sanja najblš ...

>Kaj pametnega mi res ne pade na pamet, lahko pa se poskusis v biosu
>igrat z nastavitvami. Ce ga kernel odkrije na zacetku...

to delam že cel dan ... celo mrežno karto sem ven vrgel, da bi delalo zaradi
mogoče kakšnega irq konflikta ... pa ni blo to ...
hm, fora je tudi, da tudi vzporedni port ne dela ...

kernel ob bootu vrže ven :
lp: driver loaded, but no interfaces found ...

pa še naslovi teh naprav, kot so nastavljeni v BIOSu:

3F8  -> serijski port
378 ->paralelni port

kakšne ideje ?

Brane