[ LUGOS ] Snemanje CD-jev

David Ipavec davidi na flux.fe.uni-lj.si
Čet Avg 12 19:25:02 CEST 1999

Gledal sem med oglase na lugos strani in opažam, da je kar
veliko oglasov, ki so označeni z KUPIM in se nanasajo na
distubucijo ali dodatne aplikacije, ki jih v osnovni distribuciji ni.

Predlagam da malo bolj organiziramo snemanje CD-jev in sicer
za vsako dist. se najde nekdo, ki bi takoj po izidu snemal
osnovno distribucijo + ostale aplikacije za to dist.

npr. za debian 2.1:
offical 2 CD-ja +  .deb paketi (non-free, non-US) + ostale aplikacije
ki niso .deb paketu, nekako vse kar rabis za debian

Trenutno išcem nekoga, ki bi mi posnel za debian , kar ni na
"offical debian 2.1 2 CD" .

---
 E-mail: David Ipavec <davidi na flux.fe.uni-lj.si>
PGP key: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/pgpkey
    WWW: http://flux.fe.uni-lj.si/~davidi/

Dodatne informacije o seznamu Starilist