[ LUGOS ] DDNS

Darko Bulat darko.bulat na k2.net
Ned Avg 29 19:41:46 CEST 1999

Dilema je povsem umetna. V Internet okolju se standardi ustvarjajo
povsem prosto. Na zacetku nastane RFC kot predlog priporocila. V
kolikor nastane najmanj dve razlicni implementaciji, dveh razlicnih
proizvajalcev, tedaj RFC gre eno stopnicko naprej k temu, da je
povsem usvojen s strani Internet srenje. Dokler implementacij ni
v zadostni kolicini, RFC ostane v predalcku "eksperimentalen". Ni
niti najmanjsega dvoma, da se bo vsako, se tako obskurno priporocilo
pojavilo tudi v Linux okolju, ker je to okolje kot zanalasc tudi za
eksperimentiranje in ustvarjanje novih prvin OSa.

O tem, da bi DDNS "prevzel" DNS pa le toliko, da je vcasih boljse
obstojeci sistem (DNS) nadgrajevati (evolucija), kot ga povsem
spreminjati (revolucija). Tako IPv6 naj bi postopoma "prevzel"
tradicionalen Internet (IPv4), toda veliko dela je bilo vlozeno v
to, da se bi obstojeci Internet (Ipv4), racunalniki, aplikacije, itd.
brez pretresov integrirali v novo okolje in da nebi bili zastareli
ali kakorkoli odrinjeni iz bodocega IPv6.

Ce je namen DDNSa doseci Microsoftovo prevlado nad Internetom (Big
Brother sindrom), potem je orodje za dosego tega cilja (DNS vs. DDNS)
videti ta hip rahlo smesen. Sicer pa imajo "UNIX in Linux
administratorji" (v resnici najbrz gre za klasnicne ponudnike
Interneta) dober nos, ko gre za vprasanja komu in na kaksen nacin
zaupati dolocene naloge v Internet okolju.

LP
Darko

Iztok Polanic wrote:

> Hy!
>
> http://www.zdnet.com/pcweek/stories/news/0,4153,1016137,00.html
>
> Tukaj si lahko preberete debato o DDNS, ki jo Microsoft Windows 2000
> podpira. Prav nic pa mi ni jasno zakaj se Unix in Linux administratorji
> bojijo (kot je to zapisano v sporocilo) DDNS. Pravijo, da naj bi DDNS
> prevzel DNS (to je en velik +). Vendar ne razumem zakaj se
> tako bojijo, kajti DDNS je do neke mere ze podprt v Linux (za UNIX pa ne
> vem - odvisno od distribucije) - in lepo deluje v Linux okolju
> (preizkuseno).
>
> Kaksne ideje zakaj je to tako?

> [...]
begin:vcard
n:Bulat;Darko
tel;fax:+386-61-133 8310
tel;work:+386-61-133 8251
x-mozilla-html:FALSE
url:http://www.k2.net/
org:K2.net d.o.o.
adr:;;Resljeva 1;Ljubljana;;SI-1000;Slovenia
version:2.1
email;internet:darko.bulat na k2.net
fn:Darko Bulat, K2.net (e-mail)
end:vcard