[ LUGOS ] XFree86 3.3.3.1 se noce prevesti

Ales Smodis aless na vector.nevtron.si
Tor Avg 10 00:17:58 CEST 1999

Andraz Hvalica wrote:

> Zivjo!
>
> Spet tezave - v slacku, se ve. :-| Upam, da so to tezave z XFree-jem,
> ker sem tezav z Glibc2 - ki kazejo, da delajo - res preobjedel. ;-)

Glede pthreada sem jaz dobival podobne napake, ker glibc2.1 ob
instalaciji ni zlinkal /lib/libpthread.so na svojo verzijo, ampak
je link se naprej kazal na glibc1 varianto, potem pa se nic ni
hotelo skompajlati. Potem, ko sem popravil link, je vse delalo.
Pa poglej se /lib/libdl.so, drugi libi so po mojem spominu vsi v
redu zlinkani (da ne bo pomote, tukaj povsod mislim na soft linke
v datotecnem sistemu).
Sam sem se tudi ze preobjedel teh glibc2.1 in presaltal na RH. Sem
ugotovil, da bom hitreje RH skonfiguriral po svoje, kot pa slackware
rekompajlal po svoje. :-]

                                                           -AlesS
  Ales.Smodis na campus.fri.uni-lj.si
  http://aless.rulz.org/                            The Wizzard Of Oz