[ LUGOS ] Delhi for Linux (fwd)

Iztok Pizorn iztok.pizorn na guest.arnes.si
Tor Avg 17 17:28:04 CEST 1999

IMHO so ti podatki lari-fari. me res zanima, zakaj bi imel nekdo raje
Pascal-Delphi kot C/C++ (ko pa ima vendar Linux vse v C/C++).

potem pa 9. vprasanje, ko 27% sploh nima pojma, kaj je to QT/GTK/Motif;
v 13. pa se jih 76% strinja, da morajo biti aplikacije v stilu
QT/GTK/Motif

ali pa 10. vpr., iz katerega je razvidno, da hocejo iz linuxa napraviti
windoze. ocitno bi vsi radi prenesli Windoze programe v Linux. a ni
dovolj ze to, da mi navaden Netscape Navigator 4.07 (ne Communicator)
pozere 17Mb spomina?

ali je res tako tezko napisati par vrstic za QT ali GTK?

valete,

iztok

--
Iztok Pizorn, iztok.pizorn na guest.arnes.si
Non tam clarum linux agere, quam turpe id nescire. (prosto po Ciceronu)

Dodatne informacije o seznamu Starilist