[ LUGOS ] Vprasanje o modemu

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Avg 22 00:02:54 CEST 1999

Yo!

On Sat, 21 Aug 1999, Renato Lukac wrote:

> lani mi je skurilo en ext. modem in sem kupil neko tako zasciti za cca.
> 6kSIT (za elektriko in tel.); leto mi je kljub zasciti spet skurilo ext.
> modem in zdaj verjamem temu, kar mi je nekaj prijateljev reklo: prave
> zascite po normalni ceni NI.

O tem sem ze enkrat pisal na listo pa bom se enkrat :) Ce ti strela
vzigajo direktno v bajto oziroma v radiju 100m od bajte, ti ne pomaga nic
drugega kot da pred nevihtami izklopis modem, ga zavijes v antistatic bag
in ga neses nekam v klet v shrambo, tam kjer imate kozarce s kompoti in
vlozenimi gobami. Kabel pa tudi zvijes in ga neses cisto na drugi konec
bajte, cimbolj stran od modema. Sploh pa moras to obvezno narediti ce
imate zajle za telefon do bajte napeljane se po zraku... To je to, men
verjamte, ker imam izkusnje s tem, pomaga pa samo to kar sem napisal
zgoraj...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist