[ LUGOS ] Teles 16.3 in problemi z isdn4utils

Sebastjan sebastjan na email.si
Ned Avg 29 19:39:37 CEST 1999

Zdravo!

En problem:

uporabljam spodnjo skripto in mi pri ukazu pa mi izpiše:

/sbin/isdnctrl dialmode ippp0 auto

No `dialmode` field in kernel source when compiled, old isdn4kernel?
BsdComp: 15 15

ukaz isdnctrl mi izpiše, da uporabljam 3.1beta1 kernel

linux kernel pa je 2.2.5-15

V čem bi bil problem: isdn4utils sem potegnil iz ftp.suse.com

Hvala za pomoč!

LP

Skripta:

/sbin/ifconfig ippp0 down
/usr/bin/killall ipppd
/sbin/rmmod hisax
/sbin/rmmod isdn
/sbin/modprobe hisax
/sbin/isdnctrl verbose 0
/sbin/isdnctrl addif ippp0
/sbin/isdnctrl eaz ippp0 MOJACIFRABREZ_061
/sbin/isdnctrl pppbind ippp0 0

# ISP
/sbin/isdnctrl addphone ippp0 out CIFRAMOJEGAISP
/sbin/isdnctrl addphone ippp0 in MOJACIFRABREZ_061

/sbin/isdnctrl huptimeout ippp0 180
/sbin/isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc
/sbin/isdnctrl l3_prot ippp0 trans
/sbin/isdnctrl encap ippp0 syncppp
/sbin/isdnctrl ihup ippp0 off
/sbin/isdnctrl l2_prot ippp0 hdlc
/sbin/isdnctrl l3_prot ippp0 trans
/sbin/isdnctrl encap ippp0 syncppp
/sbin/isdnctrl ihup ippp0 off
/sbin/isdnctrl secure ippp0 on
/sbin/isdnctrl chargehup ippp0 off

/sbin/isdnctrl dialmode ippp0 auto

/sbin/ifconfig ippp0 192.168.1.1.1
#v /etc/hosts vpisi 192.168.1.1 kot npr. isdngw
/sbin/route add default ippp0

/sbin/ipppd /dev/ippp0 defaultroute noipdefault \
lock user USERNAME  vj-max-slots 16 bsdcomp 15 deflate 15

Skrita se izvede,
> /sbin/isdnctrl dialmode ippp0 auto

Dodatne informacije o seznamu Starilist