[ LUGOS ] kernel compile error

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Čet Avg 19 12:30:35 CEST 1999

* On 19-08-99 at 00:07 Jernej Horvat (j na kid.kibla.org) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Cyrix ima slab FPU. Dodaj podporo ya "Math emulation" v jedru in v
> lilo.conf dopisi "no387"
+----and here the quote ends----+

No to sem naredil in kernel se mi je skompajlal brez segfaultov in brez
kakrsnihkoli errorjev. Se pa mi je zgodil drug problem. Ko sem bootal ta kernel
- 2.2.11 se mi sistem boota ok dokler ne pride do stopnje kjer bi morala eno od
  boot script zagnati depmod -a - tam depmod segfault-ira. Boot se nato izvede
dalje. Ko pridem do login prompta se lahko lepo logiram, vendar pa takoj po
prvem izvedenem ukazu mašina zmrzne, ter se ne odziva na noben ukaz - edina
pomoč je reboot (ročno) :((

Ali kdo ve zakaj se to dogaja? Je kdo že imel podobne izkušnje? Kako bi to
lahko odpravil?

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist