[ LUGOS ] Cudna obnasanje preko neta

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Pet Avg 6 13:41:40 CEST 1999

On Fri, 6 Aug 1999, Marko Cuk wrote:

> Ali je komu znano, kaj je narobe v naslednjem primeru:
>
> Dva omrezja, locena med seboj, a enaka, enaki operacijski sistemi, enak eth
> kartice in hub.
> Hub je 3com 10/100 autodetect.
> V enem omrezju je collisionov znosno stevilo, pa ima omrezje daljse kable.
> V drugem pa je 10x vec collisionov in omrezje je na krajsih, boljsih kablih.
>
> Kje bi zacel iskati problem ?

Mogoče v softveru? Pa recimo v številu PC-jev in obremenitvi le-teh?
Kolizije so po mojem mnenju dosti manj odvisne od kablov kot
od zgornjih faktorjev.

LP!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si