[ LUGOS ] PCI in serijski porti

Jure Koren idiot na gimp.thz.net
Sob Avg 14 17:57:18 CEST 1999

On Sat, 14 Aug 1999, David Ipavec wrote:

> Kje bi lahko dobil kartico z dodatnimi
> 2 serijska + 1 ali 2 paralelna porta.
> Mora biti v PCI izvedbi in seveda da deluje pod Linux-om .

To bi tudi jaz rad videl. Off board PCI portov sploh se
nikoli nisem videl.

Kar se tice prejsnjega vprasanja:

Najboljsa zvocna kartica za uporabo pod linuxom, kar
sem jih imel jaz, je Gravis Ultrasound. Max izvedba
je najbrz se boljsa. SB 16 tudi se kar rula, prav
tako vse, kar je res 100% kompatibilno in ni PnP,
pa tudi nekatere PnP reci so v redu. Pazi se vibra16
kartic, meni delajo same tezave, ker imajo (bojda samo
nekatere) samo dva 8 bitna dma kanala, SB16 driver pa
hoce enega 16 bitnega.

Od PCI kartic mi zdaj zelo dobro dela Creative PCI 64V
(s cipom es1373, dela z alsa driverji za 1371).
Vcasih sicer kaj zajamra, ampak nikoli se ne sesuje
do te mere da bi potem moral rebootat, da bi sprostil
/dev/dsp, kar se je pri vibra16 in OSS redno dogajalo.

SB live je baje zelo dobra kartica, ampak vidim, da se
veliko ljudi pritozuje nad driverji pod linuxom (baje
manjka precej featuresov), tako da bi to kartico pustil
na policah se kaksen mesec ali 6.

				Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist