[ LUGOS ] FTPD s svojo userlisto

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Čet Avg 12 18:10:46 CEST 1999

Pozdravljen!

Wu ftpd mora imeti v passwd fajlu userja - ni pa nujno, da ima ta user login
shell uporaben (lahko je npr /bin/false ali kaj podobnega)
v passwd fajlu pa mu napises tole:
user:x:504:101:Oznaka userja(ime):/home/tvojuser/./:/bin/false
101 je v mojem primeru gid za grupo Ousers (outside users)
v /etc/ftpacces pa:
guestgroup grupa-katera-ima-le-ftp-dostop

(v mojem primeru je to ousers)

Srecno

Boštjan
+----Here quoted text begins----+
+----and here the quote ends----+

--
 Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist