[ LUGOS ] ppp0 errors

Rok Papez rok na slo.net
Pon Apr 5 22:05:01 CEST 1999

On Sun, 4 Apr 1999 20:27:36 +0200, Damir Cifer wrote:

>Sorry. Tole pa je res totalen nonsens. Operacijski sistem nima vpliva na
>hitrost s katero se poveze modem...

sorry.. ampak nimas prav. :).

Winmodem se pod linuxom sploh ne more povezati. :p

Salo na stran! Ne gre za razlicne OSe ampak za razlicen komunikacijske
programe. Ce ima recimo v Winsih drugace nastavljen "init string" da
ga omejuje na manjso hitrost je to cisto mozno, da dobiva pod Linuxom
veliko vec napak in precej manjso hitrost, ce se je seveda povezal s
hitrostjo ki presega kakovost linije.

Ko sem imel PCM se mi je modem povezal tudi na 14400 ampak je 80%
paketkov koncalo v smeteh zaradi napak. Pri 12000 sem jih pa zgubil
"samo" 20%.

best regards,
Rok Papez.

Student at Faculty of Computer and Information Science,
University of Ljubljana, Slovenia.

Dodatne informacije o seznamu Starilist