[ LUGOS ] emacs

Roman Maurer roman.maurer na FMF.Uni-Lj.Si
Pon Apr 19 22:47:54 CEST 1999

blux wrote:

> ughm prosil bi za pomoc glede emacs-a. Zanima me ce je mozno(i kako
> bi to izveldel) da bi emacs bil a) barven b) color highlightin
> syntax za c (da bi zadeva barvala komentarje in variable itn.. [...]

Poskusi M-x font-lock-mode, M-x c-mode.  Deluje?

> Aja laufam emacs v.20.3 na barvnem monitorju.
Da, to tudi pomaga.  :-)

> Zanima pa me kako bi zgornje izvedel v KONZOLI... ne v Xih :))

Moj Emacs 19.34 v konzoli noče barvati skladnje.  Imel pa sem
XEmacs 19.<34, ki pride poleg COL 1.3 in ni imel tovrstnih
problemov.  Žal je crknil še preden sem se ga navadil.  :-(

	Pozdrav,
	  Roman

Dodatne informacije o seznamu Starilist