[ LUGOS ] ZipSlack ?!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Apr 29 12:55:03 CEST 1999

Yo!

On Wed, 28 Apr 1999, Andraz Sraka wrote:

> Mam sam trenutno se mi neda rastvljati druge masine, zato bi jaz to raje prenesel
> cez po mrezi ?! Hmm, se komu sanja kako ?!

Je se ena varianta. Jaz sem si naredil nekaksno mrezno rescue boot
disketo. Naredil sem tudi skriptico za takojsnje konfiguriranje mreze. Na
disketi je ifconfig, route, telnet, ftp in lynx. Skratka v bistvu prava
mala net distribucija :) Za enkrat je pomankljivost samo v tem da sem
vkljucila samo module za najpomembnejse netvork adapterje in sicer
NE1000/200, 3COM 3c509, SMC Ultra 16, WD 3*80 in PCI varianto NE2000.
Enostavno das disketo v pogon (zadeva naredi pribljizno 2 MB ramdiska),
pozenes netconfig skripto in vola, racunalnik se pojavi na mrezi :)
Potem enostavno poftpjas zadevo na disk, ki ga predhodno
razparticioniras in formatiras potem pa lokalno instalira zadevo. Verjetno
bi blo uredu ce bi v zadevo vkljucil se podporo za sambo. Obstaja varianta
tudi prek NFSja, samo za to rabis na drugi strani mashino z NFSjem.
Nekatire distribucije podpirajo tudi direktno nasmestitev prek FTP
streznika, samo je to vsacih malo morece (vsaj zame je bilo, ko sem
izbiral katire pakete izmed 14590687 naj instaliram in mi je med tem FTP
server naredil time out:)...

Imam pa se eno boot disketo (malo starejso - kernel 2.0.32), ki ima prav
tako podporo za najbolj razsirjene mrezne kartice, namesto ftpja ima
ncftp, ni pa lynxa in naredi ramdisk v velikosti 4 MB na katerem je
prostora se za 1.6 MB. JE pa problem ker je zadeva a.out, tanova zadeva pa
je full libc5 :)

Ce te zadeva zanima ti lahko posljem image omenjene boot diskete pa
poizkusi...

lp,

BlaYO

Dodatne informacije o seznamu Starilist