[ LUGOS ] Totalna zmrzal

Aljaz Mavric aljaz.mavric na kiss.uni-lj.si
Sob Apr 17 13:45:16 CEST 1999

Zadnje dni mi je moj Red hat 5.2 ze ene 4 totalno zmrznil. Pomagal je le
gumbek reset. Uporabljam kernel 2.2.5, kar najbolj modulariziran. Napaka
se je trikrat zgodila, ko sem mountal floppy in nato hotel kopirati iz
floppy-a ali nanj. Enkrat pa ko sem pognal Xawtv (takrat seveda naloda
module za tv). Sumim prav module, da naredijo nekaj narobe. Drugi ki ga
sumim je enlightenemnt, saj so se te zadeve zacele pojavljati kaksen
dan  po instalaciji enlightenmenta in gnoma.

Ali kdo dozivlja podobne probleme ?

Tole je zadnje kar dobim v logih :

Apr 17 00:26:35 FreeFall kernel: inserting floppy driver for 2.2.5
Apr 17 00:26:35 FreeFall kernel: Floppy drive(s): fd0 is 1.44M
Apr 17 00:26:35 FreeFall kernel: FDC 0 is a post-1991 82077

Lep pozdrav,

           Aljaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist