[ LUGOS ] Samba.. Part 2!

Tomaz Ocepek ocepek na fog.sk-pttsc.lj.edus.si
Čet Apr 22 14:30:58 CEST 1999

> Netware je bil 3.11, vsi racunalniki so Win95, Samba 2.0.3, Kernel 2.0.36.
>
>  Zdaj bom probal se z SO_KEEPALIVE in keep alive = 0
>
> Potem bom pustil uporabnike nekaj casa da delajo...

Torej, sam sem naletel pred casom na podobno tezavo... S sambo sem imel
zelo krasne prenose... like max 200kb/s, to je bilo v primerih ce ni bilo
nikjer drugje nic network activity... Torej VEM PA da je nekdo dal na to
temo odgovor in da mi je potem zadeva stekla tudi do 900kb/s... Samo ne
morem se spomniti kaj je bilo potrebno spremeniti... Torej, ce je na tej
listi se vedno tisti naj se javi in pogama resiti zadevo... Isto je bilo z
NFS, in je potem tudi ta letel zelo hitro... Mogoce kak search pa arhivu
david? vem da je bi odgovor na to vprasanje dan ze precej casa nazaj...

lp,
tomaz

Dodatne informacije o seznamu Starilist