[ LUGOS ] identd

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Pon Apr 12 20:58:53 CEST 1999

At 01:12 PM 4/12/99 , Ales Casar wrote the following message:
>Se da mogoce zvisati omejitev stevila povezav glede na cas pri inetd-ju?
>Morda celo selektivno glede na hoste/servise od kod prihajajo? Ali pa je
>edini nacin pacanje po sourcih, kar ne mislim najbolj delati?

Lahko tudi zamenjas inetd. Dva kandidata se hitro pojavita: xinetd in
ucspi-tcpserver (ali nekaj takega - www.qmail.org imam zagotovo kak
link na to). Pri xinetd me moti, 12k vrstic kode - nikoli ne ves, ce je kak
grd bug. Pri tcpserver mi je pa vsec hitrost in preprost setup. Res pa je,
da se je na da cisto primerjati, saj xinetd nudi precej vec - oba pa
omogoca, da upokojimo inetd.

Tomaz

----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist