[ LUGOS ] debian -> xserver

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Apr 19 22:24:06 CEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, Borut Mrak wrote:

> Tip shella je tu zgolj nepomembna podrobnost ;-] Kdor uporablja *csh, bo
> ze vedel, kaksen je ekvivalent $ export DISPLAY=moja.mashina.si:0.0 ;-]

;->>

> Tistega v zvezi s ssh pa nisem vedel...sam sicer preko ssh poganjam
> ponavadi le tekstovne programe, sedaj pa sem poskusal pognat xterm, v
> tem xtermu pa taisti tekstovni program (BitchX). Stvar je bistveno bolj
> pocasna. Latence sicer ni veliko (kar tipkam pride sorazmerno hitro
> nazaj), vendar je kolicina podatkov, ki jih "prepumpa" manjsa...
> X protokol & stuff.... ;-]
>
> Je pa res, da je to preko modema (pooocasiii ;-) in da je mashina na
> drugi strani Sparc 2 (pocaaasssnaaaa ;-)

Huh! Pa saj vendar prikazovanja X oken skozi ssh *nisem* predlagal kot
alternativo uporabe ssh-ja v tekstovne namene. Na to glej kot na
alternativo prikazovanju X oken po "tvojem" nacinu. Poskusi se slednje in
bos videl, da ne bo nic kaj hitrejse.

Lahko pa probas ssh-ju dodati se '-C' (on-the-fly kompresija) in '-cnone'
(brez enkripcije), ampak prej si porihtaj avtorizacijo preko ssh kljucev,
da ti ne bodo posnifali passworda. Sploh zaradi '-C' bi prikazovanje X
oken preko modemske zveze moralo iti opazno hitreje.

Sicer pa je prikazovanje xterm-ov preko mreze prilicno neumno. Veliko bolj
racionalno je imeti lokalni xterm in tekstovno remote zvezo. Seveda pa se
veckrat pokaze zelo ugodno prikazati cez mrezo kaksno graficno aplikacijo.

> No, na lokalni mrezi bi bila stvar verjetno uporabna. Moram enkrat
> probat.

Bila bi, bila. Recimo pri nas ima po 10 studentov hkrati vaje z orodjem
ObjectGEODE, kjer iz enega serverja skozi ssh prikazujejo X okna (tipicno
vsak po nekaj oken), pa to gre brez problema. Clienti so na 100 Mb/s
Ethernetu, backbone je 1 Gb/s Ethernet, server pa na 10 Mb/s Ethernetu.
;-) Ampak ne bo vec dolgo.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist