[ LUGOS ] Linux v RR

Tomaz Borstnar tomaz.borstnar na over.net
Pon Apr 26 18:48:53 CEST 1999

At 10:04 PM 4/22/99 , Igor Furlan wrote the following message:
>PERL !!
Sorry, ker toliko citiram, a se mi zdi pomembno. Torej kot dolgoletni perl
fan bom morda koga presenetil, ko bom rekel tole:
- odvisno od namena uporabe. Perl nudi veliko surovin in almost-ready
resitev in je zelo razsirjen v web svetu. Python je za razliko od perla
pravi objektno orientirani jezik, ki ima boljso podporo na raznih sistemih
- npr. perl je se vedno precej unixaski, python je lahko zelo portable ali
pa zelo integriran z OS. Za Perl se nimas compilerja, python pa zlahka
prevedes. Skratka, perl je fajn za manjse stvari in web, python je fajn za
resen razvoj aplikacij.

Tomaz
----
Tomaz Borstnar <tomaz.borstnar na over.net>
"Love is the answer to the final question you ask" - Unknown

Dodatne informacije o seznamu Starilist