[ LUGOS ] scanner

Valentin Korenjak valentin.korenjak na aster.si
Tor Apr 6 14:16:23 CEST 1999

Metod Novak wrote:

> v bistvu sem meni pozene xscanimage..
> v tools direktoriju je findscanner program, ta mi kr pade mem brez da bi kaj
> napisal da je kaj nasel..
>
> lahko da ne vem za pravilni postopek instalacije..
> Kernel mi zazna scsi kartico
> sane sem skompilov
> je potrebno se kaj..?

>  poganjam zaenkrat kot root.

Preveri kateri device je v xscanimage-u nastavljen za skener (pri meni je to
konkretno /dev/sga, ker je skener edina (in prva) naprava na SCSI-ju). Prvi hip
tudi jaz nisem imel odziva, ker je program iskal skener kdovekje (imam Initio
SCSI kontroler in Umaxovo Astro).

Zal tule nimam tega rac., da bi lahko kaj bolj konkretnega napisal.

Pozdrav,
Tine

Dodatne informacije o seznamu Starilist