[ LUGOS ] Mindcraft... Linux del. postaja - Office

SHadowX ales.golob na s-sser.lj.edus.si
Pon Apr 19 21:10:34 CEST 1999

On Mon, 19 Apr 1999, you wrote:
>Če si v sluzbi v podjetju, kjer so WORD 6.0, EXCEL 5.0 in Netware
>4.x  še vedno zakon, potem se moraš tudi pri prehodu na nekaj preceeej
>bolj stabilnega kot WIN 95, WIN NT 4.0, organizirati tako, da boš lahko
>vsaj nekako dostopal in gledal te fajle.. Fino bi bilo, če bi jih še
>popravljal (editiral.. :-) .
>
>Netware ni problem. Problem so dolga imena, ki pa jih rešuje novejši
>client, zaenkrat še v beta izvedbi. Torej do Novella, vseh fajlov, etc in
>do njegovih printerjev lahko prilezem.
>
>Naj mi pa nekdo pove s cim naj gledam, popravljam preproste Word 6.0 in
> [...]
Priporocam StarOffice 5.0, ce pa imate rajsi WordPerfect je tu verzija 8 za
linux. Oba znata obdelati dokumente, ki jih naredi office za windowse.
--
SHadowX - Emperor of the Dark Realm
	  3d Artist of Twilight

Live for tonight, Love life and god damn it get a girl allready!!

Dodatne informacije o seznamu Starilist