[ LUGOS ] dve PCI mrezni kartici

Marko Cuk cuk na cuk.nu
Tor Apr 6 13:59:02 CEST 1999

Lego Andy wrote:

> [...]

Daj malce natancneje povej, kaj ti ne dela.

Jaz imam v masini 2 3com 905b in je stos v tem, da je problem ze ob bootu, ko
izpise napacen id. Recimo 9055 je ok, dogaja pa se, da izpise 0000, in potem tudi
Linux tiste kartice ne spozna.

Problem nastane, ko izklopim masino in jo spet prizgem. Napajalnik je ATX, to
pomeni, da ima plata stalno napajanje na busu in da ga imajo tudi kartice, ker
podpirajo Wake on Lan. Morda se takrat kaj zabljuzi.
Pomaga ponavadi hardware izklop atx napajalnika in nato vklop.

Zakaj je temu tako, ne vem. Bios na plati je upgrejdan, plata je QDIjeva in tech
support ne ve, kaj se dogaja...

Torej, preveri, ali je problem ze ob bootu ali je v Linuxu.
Glede na to, da si napisal 3com, bi znalo biti to to.

Marko Cuk

Dodatne informacije o seznamu Starilist