[ LUGOS ] LAN z NT-ji

Franc franc na eurocom.si
Pet Apr 16 13:45:57 CEST 1999

>Na NT--jih laufa proxy in namrec tak zakomlexan, kot je nekdo s
> te liste ze govoril o njemu. Ce na win* masini hoce proxy delat, si moras
> najprej na masini instalirat proxy client.
>    U Linux--u pa ne mores, iz tega sledi moje vprasanje...
>
> Kako hudica bi lahko zacel uporabljati npr. Netscape ali pa
> pobral mail na Linux masin s proxyjem ? A je sploh mozno da proxy dela, ce
> ne mors proxy clienta instalirat ?
> Masina je ok v mrezi, pingam lahko naprej in nazaj...
>
> Prosim za kakrsnokoli pomoc ( brez nasvetov kot so, "vrzi dol
> NT--je" ker
> [...]

M$ Proxy za NT-je lahko laufa hkrati 3 vrste proxy servisov:
1. winsock proxy - ta je za M$ platforme, da pridejo cez proxy (s pomocjo
wsock32.dll, zato je potrebna instalacija proxy clienta)
2. web proxy - ti omogoca, da prides ven s katerimkoli browserjem, ki mu
lahko dopoves, da obstaja na poti ven proxy server (torej za Netscape ne bo
problema)
3. socks proxy - ta je za ne-M$ platforme, vendar je izvedba bedna:
The Socks Proxy service supports SOCKS version 4.3a and allows users
transparent access to the Internet by means of Proxy Server. The Socks Proxy
service extends the redirection provided by the WinSock Proxy service to
non-Windows platforms. It uses TCP/IP and can be used for Telnet, FTP,
Gopher, and HTTP. The Socks Proxy service does not support applications that
rely on the UDP protocol.
Vec o socks protokolu na: http://www.socks.nec.com/socksfaq.html

Sedaj ti je pa ze popolnoma jasno, da je treba zamenjat ali NT-je ali pa
admina :-)

LP, Franc.

Dodatne informacije o seznamu Starilist