[ LUGOS ] Printer pod 2.2.6

Ales Bardorfer alesb na flux.fe.uni-lj.si
Pon Apr 26 09:39:48 CEST 1999

Jan Primozic wrote:

> Predvcerajsnjim pa sem si dol potegnil 2.2.6 kernel. In ga ne morem
> pripraviti do delovanja s printerjem. Ko sem si sel ogledati /proc, sem
> videl, da so stvari precej spremenili (mimogrede, poskusil sem tako z
> moduli kot z integracijo doticnih driverjev, pa ni razlike.)
> Ima kdo kako idejo, kje je zajec?

Jaz sem imel podobne probleme, dokler nisem bolj natancno "preletel"
xconfig.

V kernelu 2.2.x (za 2.2.5 sem siguren, verjetno je v 2.2.6 isto) je
treba printer support vkljuciti na dveh mestih:
1. General Setup: parallel port support, PC-style hardware... .To je za
podporo samega paralelnega porta, torej poleg printerjev tudi za ostale
naprave (ZIP, tape...), ki gredo na pp (v primeru modularnga k. so to
parport.o parport_pc.o);
2. Character devices: Parallel printer support, IEEE 1284 (ce ti printer
stvar podpira). To je pa za podporo printerja na paralelnem portu (lp -
device driver).

Stvar je spremenjena menda zato, da omogoca poljubno nastavitev
/dev/lpx. Prej so bili namrec /dev/lpx vezani na harware-ski naslov.

Sicer pa lahko preberes:
/tam/kjer/je/kernel-source/Documentation/parport.txt

lp,
Ales

Dodatne informacije o seznamu Starilist